LIL GIRL ♥


Primer que res, paro la música perque sinó podria estar plorant 3 setmanes seguides, que per cert, em vaig morir quan va sonar a l'E.S. aquell any.Ya t'ho he dit, soc una moñes.
Qué difícil començar a escriure, en serio haha
I tu deus estar pensant: Perquè ho posa al blog tenint un facebook com tothom? 
Pues perque vaig a explaiarme, i passo de fer la noteta cursileira allí obertament, perdria la meva fama de tipo duro hahahahahahaha
Tens el privilegi de poder dir que ets de les poques persones que m'ha canviat la vida, cap a bé, clar.
Com podria olvidar a la tia més boja d'Andorra, amb 11 anys divina com ella sola en aquella pozilga de l'English Summer que deiem que era la nostra habitació. (Pozilga per part meva, bàsicament)
Vaig passar els millors estius de la meva vida al teu costat i poc a poc t'has anat incrustant en la meva vida d'una manera que bf, t'ho juro ets tant gran, Marta...
I ara vas i fas 18 anys, i a mi se'm regira tot l'estomag de lo rapid que ha passat el temps i encara flipo de lo que t'has convertit per mi, de lo que ets, de la gran persona i la gran amiga, i com tu em vas dir una vegada (que segur que ja no te'n recordes, pero he estar rebuscant les cartes de la Love night, que es deia així no? i he estat llegint, i plorant otra vez): et juro que no puc imaginarme cap estiu sense veure't ni que fos una sola vegada, ni sentir-te dir les anades de la olla, que cada cop que ens veiem em surts amb algo nou i jo em pisho, en serio no ho puc evitar.
I quina puta rabia que no pugui venir a celebrar el teu cumple com et mereixes, en serio no et fas a la idea de lo que em fot. Pero penso que encara ens queden molts més cumples per celebrar i que això no s'acaba i encara que sí, son els teus 18 i joder es especial, encara tenim temps!
Buf qué fort, sisplau no ens olvidem mai, que algú com tu no es troba cada dia. Ni cada any. De fet dubto que algun dia trobi a algú tan, no sé, tant tu. Es que es impossible. Ets única i m'ho has demostrat any rere any. Ets com una germana per mi, has estat al meu costat sempre que t'he necessitat. Quan tot fallava tu estaves allí i no sabria mai com agrair-te tot el que has fet per mi.

Moltes felicitats carinyo, et mereixes tot lo millor! Disfruta moltissim d'aquests super sweet 18 que ya sé que ho faràs, perque tu ets així i punto, pero jo t'ho recordo i t'ho torno a repetir, no ens podem olvidar, que em dona algo!
T'estimo moltissim Amiga Fashion! (El clímax de la cursileria del text està aquí hahahaha)
En serio, Keep it real ♥

Image and video hosting by TinyPic

De mi, pa' tú.

No comments:

Post a Comment