Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung Bung.

Merry christmas eve everyone!
Today woke up pretty late feeling like having this christmas breakfast, so I made myself 3 integralbread toasts and milk with chocolate.
I never really have this kinda breakfast, actually I never have breakfast, but I just didn't gave a f*ck about a thing due it's christmas and did what I felt like doing!
So we are having a Christmas Eve dinner today with my family, so I won't be updating the photos from today untill tomorrow or after tomorrow! 
By the way, you still can answer to the quiz I set on the right column and choose what do you want me to update more with!
________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
________________________________________________________________________

Feliz Nochebuena a todos!
Hoy me levanté tarde con ganas de desayunar algo navideño, así que me hice 3 tostaditas integrales con leche y chocolate.
En realidad nunca desayuno cosas así, de hecho, nunca desayuno, pero no me importó una m*erda nada como es navidad y hice lo que me apeteció hacer!
Bueno hoy tenemos una cena de Nochebuena con la familia, así que no actualizaré con las fotos de hoy hasta mañana o pasado mañana!
Por cierto, todavía podéis votar en la encuesta que he puesto en la columna de la derecha con sobre qué queréis que actualice más el blog!

No comments:

Post a Comment